ایرج نیوز

اخبار روز سراسر جهان

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی سال ۱۴۰۱ - معرفی ۴۰ برنامه کاربردی



بر خلاف مهارتهای نوشتاری مانند نامهنگاری یا مقالهنویسی، مکالمه انگلیسی مهارتی شنیداری و گفتاری است. حتی اگر زبان کرهای به عنوان یکی از سختترین زبانها برای انگلیسی زبانان در نظر گرفته شود، این زبان شگفتانگیز عملا کلماتی را از انگلیسی اقتباس کرده است. تعامل پیچیده بین تمام عواملی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، زمان لازم برای یادگیری کرهای را مشخص میکند. اما برای کسانی که به منظور ادامه تحصیل یا گرفتن تخصص به کشورهای دیگر میروند، شرکت در آزمون آکادمیک امری ضروری به شمار میرود، زیرا دانشگاه یا مؤسسه مربوطه، نمره خاصی را برای قبولی در نظر میگیرد و بر اساس آن میتوان اقدام کرد. یادگیری زبان برای بسیاری از افراد دشوار به نظر میرسد، زیرا معلمان آنها همیشه از شیوههای آموزشی مشابهی برای همۀ زبانآموزان استفاده کرده و فراموش میکنند که هر کسی سبکهای یادگیری منحصر به فردی دارد و در هر آموزشی باید این ویژگیهای شخصیتی را هم در نظر گرفت تا به نتیجهای عالی رسید.

این انجمن با برنامهها و بازیهای مختلفی که طراحی میکند به زبانآموزان انگلیسی کمک میکند تا درحالی که بازی میکنند و سرگرم میشوند، مهارتهای زبان را در خود تقویت کنند. یکی از نکات جالب این سریال برای زبانآموزان انواع لهجههای بریتیش است که در سریال بهکار میروند. زبانآموزان اغلب احساس میکنند که مجبور به استفاده کاملاً صحیح از دستور زبان هستند. شاید در ابتدای کار و شرکت در این چنین گروه هایی برای شما سخت باشد اما مطمئن باشید که بعد از گذشت مدت کوتاهی می توانید احساس صمیمیت زیادی در این گروه داشته باشید و می توانید به سادگی قدرت مکالمه زبان انگلیسی خود را بالا ببرید. آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان شامل استفاده از روشهای جذاب و مؤثر است که به آنها کمک میکند تا به صورت فعال در فرایند یادگیری شرکت کنند. همچنین میتوانید برای پرس درباره فرهنگ غنی، معماری منحصر به فرد ترکی، غذاها و آداب و رسوم ترکیه، از زبان ترکی استفاده کنید.

همچنین میتوانید به عنوان رویکردی هدفمند به آن نگاه کنید و مطابق با آن پیش بروید. زبان اسپانیایی سومین زبان محبوب در میان مردم دنیا می باشد و بعد از زبان های انگلیسی، چینی و هندی به عنوان چهارمین زبان بین المللی شناخته می شود. به خاطر داشته باشید که کیفیت مطالعه شما از مقدار آن مهمتر است. یا اینکه از آن دسته افراد هستید که فکر می کنند باید در ابتدا نقطه ضعف های خود را از بین ببرند؟ در بسیاری از کلاسهای فرانسه اطلاعات مختلفی مثل اسم اعضای بدن یا صرف فعل های عجیب و غریبی آموزش داده میشود که شاید یک فرانسوی زبان هم در طول عمرش هیچ وقت از آنها استفاده نکند. هدف اکثر زبان آموزان این است که هرچه سریعتر مکالمه فرانسه را یادبگیرند و قرار نیست که مثلا یک رمان ادبی به زبان فرانسه بنویسند یا یک مقاله علمی پژوهشی ارائه کنند. یادگیری زبان فرآیند پیچیدهای است که بر اساس عوامل مختلف برای هر فرد متفاوت است.

ما در موسسه احمدرضا ابراهیمی با آموزش آنلاین زبان انگلیسی و بهره گیری از دوره های منحصر به فرد آموزش زبان انگلیسی در ۵۰ روز، آموزش را با سبک و موقعیت زبان آموزان رقم می زنیم و تلاش داریم تا علاوه بر آموزش هایی که در ساعات تعیین شده صورت می گیرد، زمینه ساز برنامه ریزی های شخصی در زبان آموزان در جهت تمرین و تکرار بیشتر در منزل باشند. باشید. بنابراین شاید بهتر باشد که از اپلیکیشنهایی که تمام مهارتهای لازم را آموزش میدهند، غافل نشوید. توانایی استفاده از واژگان و ساختار های دستوری در زبان انگلیسی به دانش پذیران کمک می کند انگیزه خود را در کار و حرفه شان بالا ببرند و در نتیجه به موفقیت های کاری بیشتری دست پیدا کنند. بعد از شرکت در تعیین سطح زبان و آگاهی از دانش زبان انگلیسی خود، حال نسبت به تهیه و استفاده از بهترین دوره خودآموز زبان یعنی CTM اقدام کنید. افرادی که با دانش الگوریتم و فلوچارت آشنا هستند میدانند که چطور یک مسئله بزرگ را به بخشهای کوچک و بعد به مراحل قدم به قدم قابل فهم برای کامپیوتر تقسیم کنند. اگر از کسانی که خیلی خوب فرانسه را یاد گرفته اند راز موفقیتشان را بپرسید همه متفق القول میگویند: تلاش، تلاش و باز هم تلاش!

بنابراین برای این که زبان فرانسه را سریعتر و بهتر یاد بگیرید در هر زمان ممکن کتاب فرانسه بخوانید، به موسیقیهای فرانسوی گوش کنید و سریالها و فیلمهای فرانسوی تماشا کنید. برای آشنایی بیشتر با این دورهها روی لینک زیر کلیک کنید. اگر شما علاقه مند به آشنایی با زبان انگلیسی هستید، جای نگرانی نیست. در بسیاری از اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان های دیگر مانند برنامه Duolingo، در انتهای هر مبحثی که به زبان آموز آموزش داده می شود، تعدادی سوال در قالب یک آزمون برای آن ها وجود دارند که می توانند با پاسخ دادن به آن ها از نقاط قوت و ضعف خود در هر مبحث و یا مهارت زبان انگلیسی آشنا شوند. مواردی وجود دارد که برخی افراد در کمتر از یکسال به کرهای مسلط شدهاند. به خودتان یادآوری کنید که چرا میخواهید زبان کرهای یاد بگیرید، این زبان چطور میخواهد باعث پیشرفت در زندگیتان شود. یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان انگلیسی این است که شما بدون هیچ دغدغه خاصی میتوانید به سراسر دنیا سفر کنید.

در واقع میتوان گفت که این اپلیکیشن «برای شما ساخته شده است». اگر میخواهید در دانشگاههای انگلیسی زبان، از جمله هاروارد، استنفورد، آکسفورد، کمبریج یا MIT تحصیل کنید، پس باید زبان انگلیسی را بیاموزید؛ در واقع میتوان گفت از مهمترین فواید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی دسترسی به سایر دانشگاهها و موسسات معتبر علمی است. پس دفعه بعد که داشتید مطالعه میکردید از خودتان بپرسید: آیا واقعا یادگرفتن این مطلب به کارم میآید؟ این نخستین سوالی است که هر فرد علاقهمند به یادگیری زبان میپرسد و متاسفانه پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. امروز زبان انگلیسی نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ارتقاء موقعیت افراد در کار و زندگی آنها داشته و در عصر ارتباطات نداشتن تسلط به زبان انگلیسی تاثیر بسیار منفی روی زندگی فرد می گذارد. دوره راکت یکی از دوره های متفاوت و منحصر به فرد آموزش زبان انگلیسی می باشد. بنابراین با یادگیری 20% از زبان فرانسه میتوانید در 80% مکالمات روزمره موفق باشید.

اما سوالی که برای همه پیش میآید این است که یادگیری زبان فرانسه چقدر طول میکشد؟ فرض بر این است که برای هر یک ساعت کلاس، زبانآموزان دو ساعت زمان مطالعه مستقل را سپری خواهند کرد. آنها یافتههایشان را بر اساس شباهت زبانها به انگلیسی، به ۵ دسته اصلی تقسیمبندی کردند که مشخص میکند چقدر طول میکشد تا زبانآموزان به سطح حرفهای عمومی یا بالاتر برسند. کتابهای «Top Notch» یک دوره آموزشی جامع و کاربردی برای زبانآموزان مقطع بزرگسال است که در سل ۲۰۰۷ موفق به دریافت جایزه بهترین کتاب آموزشی زبان انگلیسی از «AEP» شد. کتابهای «Four Corners» برای چهار سطح طراحی شده و از ساختار یکپارچهای برخوردار است. خواندن کتابهای الکترونیکی، گوش دادن به رادیو و کتابهای صوتی، تماشای فیلم و سفر به کره همگی میتوانند سرعت این فرآیند را بالا ببرند. بررسیها نشان میدهند که کسانی که یک ساعت در روز را به یادگیری زبان (چه مطالعه گرامر باشد و چه حفظ کردن لغات، تماشای فیلم و یا خواندن کتاب) اختصاص میدهند، به طرز چشمگیری زودتر از کسانی که فقط به کلاس هفتگی زبان اکتفا میکنند، یاد میگیرند. هر اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شیوهی آموزش منحصربهفرد و مخصوص به خود را دارد، با خواندن مزایا و معایب اپلیکیشنها بهترین اپلیکیشن را با توجه به سطح زبان انگلیسیتان و نوع آموزش متناسب با ساختار یادگیریتان انتخاب کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس لطفا به بازدید از وب سایت ما.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 2 آبان 1402 ] [ 14:59 ] [ ایرج نیوز ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]